Cum trebuie să procedez pentru a-mi face un cont nou?
Pentru crearea unui cont nou, trebuie să vă înregistrați. În pagina de start a site-ului, colțul dreapta sus, se află butonul „Înregistrare”. Executați click pe acest buton și se va deschide o fereastră unde se introduc datele personale (nume, prenume, e-mail, parolă). Veți primi apoi un e-mail prin care să confirmați contul creat. În urma accesării link-ului de confirmare primit, veți fi direcționat în pagina personală de administrare a contului.
Cum pot accesa exercițiile?
Prima dată testele pot fi accesate prin testul demo disponibil pentru fiecare clasă. Lista completă de teste poate fi accesată urmând următorii pași:
-creați cont de părinte (contul de părinte este creat doar pentru a primi rapoartele elevului și pentru a efectua plățile)
-creați un cont pe numele copilului (acest cont se creează din contul de părinte – Contul meu – “Adaugă copil”). Testele se pot realiza doar de pe contul de copil.
Cum plătesc?
Pentru a intra în posesia abonamentelor, trebuie să fiți logat (cu email-ul și parola introduse la crearea contului). Plata se poate face prin plata cu cardul sau transfer bancar. Veți fi direcționat în pagina operatorului Libra Pay. Urmați apoi pașii indicați pentru finalizarea plății.
În pagina personală, există un icon „Mesaje”. Ce semnifică?
În „Mesaje” veți primi eventuale comunicate din partea administratorului de sistem, precum și rapoartele săptămânale ale elevilor.
Dacă nu sunt mulțumit de rezultatul obținut la test și vreau să parcurg din nou testul, pot?
Da. Atât timp cât aveți credite disponibile pentru respectivul test îl puteți relua.
Când și cum primesc rezultatele testelor efectuate de copil?
Pe adresa de e-mail cu care v-aţi înregistrat veţi primi un raport la 7 zile în care vor exista statisticile complete, incluzând: numărul testelor pe care copilul le-a lucrat, timpul în care au fost efectuate și evoluția notelor. De asemenea, intrând în contul dumneavoastră, la secțiunea CATALOG, veți regăsi atât raportul copilului pe săptămâna în curs, cât și un istoric al acestuia.
Cum pot schimba parola, dacă am uitat-o?
Pentru o parolă nouă apasă „Am uitat parola” de la Autentificare. Ţi se va cere adresă de e-mail cu care te-ai înregistrat, pe care vei primi o nouă parolă.
Când am acces la pachetele de teste?
Pentru a avea acces la pachete trebuie să plătiți valoarea acestora. Timpul poate varia, în funcţie de modalitatea de plată:
– pentru plata cu cardul: veți avea acces imediat la teste
– pentru plata prin transfer bancar: în minim 48 ore
Unde pot găsi testele demo?
Testele demo pot fi accesate de pe două pagini: fie de pe pagina ACASA, fie de pe pagina TESTE. Acestea sunt disponibile pentru toate cele 4 clase, iar testarea este gratuită. Nu este necesară realizarea unui cont pentru a le putea accesa.
Ce pot găsi pe pagina BLOG ȘCOALA?
Pe pagina BLOG ȘCOALA vom regăsi articole structurate pe categorii, abordând diferite teme de interes atât pentru elev, cât și pentru părinți.